TIBBİ MALZEME , KİMYASAL MALZEME SATIN ALINACAKTIR

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK MERKEZLERİ (H) D.S.İ.


2 KALEM TIBBİ MALZEME ,2 KALEM KİMYASAL MALZEME mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2025/535055

1-İdarenin

a) Adı

:

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK MERKEZLERİ (H) D.S.İ.

b) Adresi

:

Adnan Saygun Cad. 06100 Sıhhıye ALTINDAĞ/ANKARA

c) Telefon ve faks numarası

:

3123051105 - 3123114192

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

2 KALEM TIBBİ MALZEME ,2 KALEM KİMYASAL MALZEME

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

(2) KALEM TIBBİ MALZEME, (2) KALEM KİMYASAL MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Hacettepe Üniversitesi Hastaneleri Tıbbi Malzeme ve Kimyasal Malzeme Ambarı

ç) Süresi/teslim tarihi

:

İhale listesinde yer alan 1., 2. ve 3. kalemlerindeki malzemelerin teslimatı 3 seferde yapılacak olup; ilk siparişleri sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal, 2. siparişleri 2025 yılı Ağustos ayı içerisinde, 3. siparişleri ise 2025 yılı Ekim ayı içerisinde verilecektir. 4. kalemindeki malzemenin teslimatı 2 seferde yapılacak olup; ilk siparişleri sözleşmenin bağıtlanmasını takiben derhal, 2. siparişleri 2025 yılı Ağustos ayı içerisinde verilecektir. Yüklenici firmalar siparişlerini teslim etmeden önce Tıbbi Malzeme Ambarı Sorumlusu ile görüşerek teslimat tarihleri konusunda mutabakat sağlamaları gerekmektedir. Sipariş yazısı tebliğinden itibaren en geç 20 (yirmi) iş günü içerisinde teslimat yapılacaktır. Talep miktarındaki değişiklik siparişin öne veya arkaya alınmasını gerektirirse, bu durum en az 15 (on beş) gün öncesinden yükleniciye bildirilir. -Teslimatlar 19.12.2025 tarihini geçmeyecektir. -Yasal ve ek süre içerisinde yüklenici tarafından sipariş taahhüdü yerine getirilmedikçe aynı ürün için sonraki sipariş verilmeyecektir. Farklı ürünlerde ise idare sipariş tamamlanmadan bir sonraki siparişi vermeyebilir.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalanmasını takiben belirtilen süreler içerisinde.

3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

16.05.2025 - 14:00

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) Toplantı Salonu

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:

BELGE
Firmanın Bayi ,Ana Bayi yada Tedarikçi kodunu gösterir belge
GARANTİYE İLİŞKİN BELGE
UYGUNLUK BELGESİ
Ürünlerin Sağlık Bakanlığınca Onaylandığını Gösterir Belge
YETKİ BELGESİ

4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.

4.3.3. Demonstrasyon yapılması istenmektedir.

5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02212096