Ekonomi

Tasarımlar dijital pazarlama ile dünyaya açılıyor

Kültürel değerler, yaratıcılık ve teknoloji ile harmanlanan tasarımlar ‘Made in Türkiye’ marka algısı ile dijital alışveriş platformlarında dünyaya açılıyor.

Dünyada pazarlama savaşlarının çok sertleştiği günümüzde, Türkiye’nin kadim topraklarından çıkan tasarım ve markaları dünyaya göstermenin en önemli yollarından biri de dijital pazarlama alanı olmaya başladı.

Bu kapsamda yerli ürünlerin dünya piyasaları ile buluşmasını sağlayan Hipicon dijital alışveriş platformu, 1 milyon dolarlık yatırım ile Türkiye’nin yüksek kaliteli tasarım ve markalarını İngiltere pazarına taşımaya hazırlanıyor.

Konuya ilişkin değerlendirme yapan Hipicon Genel Müdürü Mertcan Özen, “10 yıldır, Türkiye pazarının 2 bin fazla markasına sahip doğru ürünlerini, doğru kitleye ulaşmasını sağlama hedefindeyiz” dedi.

Londra’daki yeni ofisi açarak, Türkiye’nin kadim topraklarında gelişen yerli tasarım ve markalarının global pazarlara girmesini kolaylaştırmak için “İngiltere’ye açılan kapı” olmayı hedeflediklerini anlatan Mercan Özen, “Ofisimizi; Apple’ın yeni İngiltere merkez ofisinin bulunduğu Battersea Power Station’da açtık. Eylül ayı ile birlikte satış yapmaya hazır hale getirdiğimiz global tasarım pazar yeri olma vizyonumuz için kritik bir adım atmış oluyoruz” dedi.