İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Genel

 Şapkayı, kırmızı perdeyle buluşturan DT Şapka Atölyesi

Çevre

Uluslararası öğrenciler Mogan Gölü'nde çevre temizliği yaptı

Genel

Haydi gençler, Gençlik Merkezi'ne

Kültür-Sanat

Devlet Opera ve Balesi 2019-2020 sezonunu tanıttı

Genel

Kadın yazarlar Çankaya'da buluştu

Genel

“İklim krizine karşı işçi sınıfı göreve!”

Genel

Ankara'yı 3 gün boyunca kahve kokusu saracak

Genel

Anadolu'dan dünyaya açılan kapı: Başkent…

Genel

Dünya Toyga Çorbası'nı Büyükşehir'in elinden tadacak…

Genel

Hacettepe ASO 1. OSB Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet sevinci

Genel

Okyanus ve deniz parkları açılış için gün sayıyor

Genel

Ankara birlikte yürümeye ve bisiklet binmeye hazır

Genel

Genel Haberleri

EGO’dan personeline çok yönlü eğitim 

19.08.2019 11:39
EGO’dan personeline çok yönlü eğitim 

Ankara Büyükşehir Belediyesi, kurum içi eğitim çalışmaları kapsamında EGO Genel Müdürlüğü Raylı Sistemler Daire Başkanlığı personeline “Etkili İletişim ve Stres Yönetimi Eğitimi” verdi. 

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ın talimatıyla iş sağlığı ve güvenliği başta olmak üzere belediye personelinin gelişimine katkı sağlayacak eğitim programlarının sayısı artırıldı. Vatandaşa daha kaliteli hizmet sunabilmek için hizmet içi eğitim çalışmalarına hız veren Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Belediyeler Birliği Eğitim Müdürlüğü ve EGO Genel Müdürlüğü Raylı Sistemler Daire Başkanlığı iş birliğiyle etkili iletişim ve oryantasyon eğitimi düzenlendi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Görevlisi Prof. Dr. Şefika Şule Erçetin tarafından Büyükşehir Belediyesi Konferans Salonu’nda verilen eğitime, Raylı Sistemler Daire Başkanlığı Metro, Ankaray ve Teleferik işletmesinde görevli güvenlik personeli katıldı. İnteraktif olarak verilen eğitimde 900 personele sağlıklı iletişim kurmaya ilişkin pratik bilgiler verilirken, güvenlik personelinin moral ve motivasyonuna katkı sağlandı. Vatandaşlar ile doğrudan iletişime geçen raylı sistemlerde görevli güvenlik personelleri, bu eğitimlerde yapılan yanlışları görme fırsatı yakaladı. Hizmet kalitesini artırmayı amaçlayan EGO Genel Müdürlüğü, bu eğitimlerde güvenlik personelinin kişisel gelişimini güçlendirmesi ve etkili iletişim kurması kadar stresle nasıl başa çıkılacağı konusunda püf noktalarını gösterdi. 
EGO Genel Müdürü Nihat Alkaş, ulaşım hizmetlerini sunarken vatandaşla uyum içerisinde olmanın öneminin altını çizerek, “Etkili iletişim, empati, beden dilini kullanma, ikna yöntemleri, stres ve zaman yönetimi gibi eğitimlerin çalışma yaşantımız kadar özel hayatımıza ve aile hayatımıza katkı sağlayacağını düşünüyorum” dedi. 


Eğitime katılan güvenlik görevlilerinden Firdevs Şenol, “Çok verimli bir eğitim oldu. Eksiklerimizi görme imkanı bulduk” derken, Korelcan Akman da, “Eğitim bizim için dinamik oldu. İnsanlara yaklaşımımızın daha farklı olacağına inanıyorum” diye konuştu. 
Güvenlik personelinin motivasyonunu artırmak ve karşılaştıkları olumsuzluklar karşında nasıl davranmaları gerektiğinin anlatıldığı eğitimler, etkili iletişim bilinci, etkili iletişim teknikleri, ilişkilerde rolüm, yararlı iletişim teknikleri, empati, beden dilini etkin kullanma ve analiz edebilme becerisi, ikna yöntemleri, stres yönetimi, öfke yönetimi, zaman yönetimi başlıklarından oluşuyor.